A telefonhívás - Tihamér VI
Eredeti cím: Tihamér és az értékesítő
- Írta: Mandy Kristóf -
Hivatalos beszélgetés egy rámenős értékesítővel telefonon:
„Tihamér:
– Egy kis türelmét kérem, mert lebetegedtem, de ezt a hangomon is hallhatja. Kérem, addig emailben írja le a részleteket és válaszolok.
„Tihamér:
– Egy kis türelmét kérem, mert lebetegedtem, de ezt a hangomon is hallhatja. Kérem, addig emailben írja le a részleteket és válaszolok.
Értékesítő:
– És mikor találkozhatunk személyesen? Mikor gyógyul meg?
Tihamér:
– Nem tudom, hölgyem. Precíz és pontos ember vagyok, de a gyógyulás időpontját még nem írtam be a határidőnaplómba.
Értékesítő:
– Akkor a kedd jó lesz?
Kérdésére a telefon szaggatott búgása volt a felelet. Tihamér azt gondolta, hogy ezzel megadta neki az egyértelmű választ. Vagy mégsem?
Az értékesítő, aki soha nem adja fel:
(Nem sokkal később folytatás.)
„Értékesítő:
– Az imént megszakadt a vonal, a telefonommal lehet a gond, azért hívom másik telefonról. Jobban van? Akkor a hétfőt beír…
Meglepő módon ekkor „véletlenül” ismét megszakadt a vonal. Tihamér azonban nem csak lenyomta. Előrelátó is volt, így nekiállt, hogy ezt a számot is elmentse. Alig írt azonban be két betűt, már ismét csengett a mobil. Egy új, még nem látott számsort jelzett ki a képernyő. Tihamér gyanútlanul vette fel, de amikor meghallotta a már ismerős hangot… nevetve csak ennyit mondott:
– Igaz, hogy az idő mindent meggyógyít és már elmúlt vagy három pillanat, de azt hiszem nekem több időre lesz szükségem ennél – azzal nagyot tüsszentett a telefonba, hogy megerősítse szavát. Úgy tűnt, az értékesítő ezt már megértette, mert többet már nem hívta.
Aznap.
– És mikor találkozhatunk személyesen? Mikor gyógyul meg?
Tihamér:
– Nem tudom, hölgyem. Precíz és pontos ember vagyok, de a gyógyulás időpontját még nem írtam be a határidőnaplómba.
Értékesítő:
– Akkor a kedd jó lesz?
Kérdésére a telefon szaggatott búgása volt a felelet. Tihamér azt gondolta, hogy ezzel megadta neki az egyértelmű választ. Vagy mégsem?
Az értékesítő, aki soha nem adja fel:
(Nem sokkal később folytatás.)
„Értékesítő:
– Az imént megszakadt a vonal, a telefonommal lehet a gond, azért hívom másik telefonról. Jobban van? Akkor a hétfőt beír…
Meglepő módon ekkor „véletlenül” ismét megszakadt a vonal. Tihamér azonban nem csak lenyomta. Előrelátó is volt, így nekiállt, hogy ezt a számot is elmentse. Alig írt azonban be két betűt, már ismét csengett a mobil. Egy új, még nem látott számsort jelzett ki a képernyő. Tihamér gyanútlanul vette fel, de amikor meghallotta a már ismerős hangot… nevetve csak ennyit mondott:
– Igaz, hogy az idő mindent meggyógyít és már elmúlt vagy három pillanat, de azt hiszem nekem több időre lesz szükségem ennél – azzal nagyot tüsszentett a telefonba, hogy megerősítse szavát. Úgy tűnt, az értékesítő ezt már megértette, mert többet már nem hívta.
Aznap.
Holnap újabb kalandok!
Gyere vissza holnap is!
Szeretnél MOST AZONNAL többet olvasni ingyen?
Ezen jót mosolyogtam 😀
Hihihi! Ilyenek ezek, mindig újra próbálkoznak 😃
A szóból nem értenek csak a tettekből 😃
Valóban , ez igy van!
Szuper jók ezek a szösszenetek! 🙂